Úvod » V KUCHYNI » KUCHYŇSKÉ NÁČINÍ A VYBAVENÍ » Kuchyňská naběračka TREND, červená - Küchenprofi Solingen
Číslo produktu / Název zboží: | ||||
---|---|---|---|---|
|
1410301000 Kuchyňská naběračka TREND, černá - Küchenprofi |
skladem
|
naše cena 305 Kč (12 Euro) | |
|
1410301400 Kuchyňská naběračka TREND, červená - Küchenprofi Solingen |
skladem
|
naše cena 305 Kč (12 Euro) |
S kuchyňskými pomocníky ze série TREND probouzí KÜCHENPROFI chuť vařit a experimentovat. Základy vyrobené ze silikonu jsou šetrné k potaženým pánvím a hrncům a dostatečně robustní pro každodenní použití. Jsou žáruvzdorné do 270 °C a snadno se čistí. Aby zábava z vaření začínala už s přípravou, doplňky jsou v trendy barvách a vnesou do vaší kuchyně šmrnc. Plná dávka zábavy! To přináší naběračka při namáčení do polévek, omáček nebo jídel z jednoho hrnce. Jeho vylévací okraj napomáhá čistému porcování.
S KÜCHENPROFI začíná zábava při vaření už přípravou! Rodinný podnik Solingen toto tvrzení naplňuje již od roku 1923. Profesionální i amatérští kuchaři a všichni, kdo mají rádi dobré jídlo, zde najdou širokou a všestrannou nabídku od základů, jako jsou šlehače a škrabky na zeleninu, až po kráječe lanýžů a vidličky na humry pro zvláštní příležitosti.
KÜCHENPROFI jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího rozvoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Spolu se známými designéry tým kolem jednatelů Stefana Schmitze a Björna Weißmeier-Dörste vyvíjí kreativní řešení, která jsou implementována v efektivních výrobních zařízeních nejvyšší kvality.
KÜCHENPROFI probouzí chuť vařit, přináší fantazii a vzrušující recepty na sporák, povzbuzuje vás k vytváření vlastních kreativních kompozic, otevírá nové, neznámé kulinářské světy, dělá obvyklé nevšední a každodenní úspěchy.
Od prvního do posledního kroku vás naše produkty dovedou přes velkou radost z vaření k profesionálním výsledkům.
S produkty od KÜCHENPROFI se kuchyně stává jevištěm dobrého vkusu, pohostinnosti a skvělých kuchařských premiér.
Této udržitelně úspěšné přítomnosti na trhu lze dosáhnout pouze neustálou optimalizací značky a konzistentním konceptem, který pamatuje na konečného spotřebitele hned od začátku.
Na pozadí stále rychleji se měnících potřeb zákazníků a rostoucího rozvoje vaření jako výrazu životního stylu se společnost KÜCHENPROFI změnila. Logo působí jasnější a svěžejší, obal je poutavější s atraktivnějšími obrázky produktů a rozsáhlejšími informacemi.