Úvod » KÁVA, ČAJ, NÁPOJE » Láhve na pití » Láhve SIGG » Svačinové boxy » Svačinový box dětský do školy MonBento Gram Blue Copy | modrá
Číslo produktu / Název zboží: | ||||
---|---|---|---|---|
![]() |
16014109 Svačinový box dětský do školy MonBento Gram Blue Copy | modrá |
skladem
|
naše cena 589 Kč (24 Euro) | |
![]() |
16014108 Svačinový box dětský do školy MonBento Gram Purple Owly | fialový |
skladem
|
naše cena 589 Kč (24 Euro) |
Dětský svačinový box pro malé gurmány od Monbenta.
Je jednopatrový, na menší svačinku ideální, lehce vejde do každé tašky.
Box je dokonale vzduchotěsný se silikonovým uzávěrem. Víčko je přizpůsobiltelné a pro děti zábavné díky výměnitelným tokenům.
Ať už dětem sebou dáte něco sladkého, nebo pikantního na zub, z této krabičky budou vždy nadšené!
! Boxy můžete užít i pro ohřev v mikrovlnné troubě.
! Výrobek lze mýt v myčce.
Velikost boxu: 14,8 x 7 x 11,4 cm
Obsah: 600 ml
Materiál: Vyrobeno ze BPA free polypropylenu a silikonu (výrobek neobsahuje zdraví škodlivý uhlovodík Bisfenol A)
MonBento jsou originální svačinové boxy a příslušenství k nim. V roce 2009 založili značku ve francouzském Clermont-Ferrand tři společníci – Emilie, Fabien a Arnaud.
Emilie je kinezioterapeutka (léčí pohybem), takže je neustále v jednom kole a vždy si jen těžko hledala chvilku na to, aby se najedla. Rozhodla se proto využít své zkušenosti s životem v poklusu a zkombinovat je se svou láskou k japonské kultuře a respektu k životnímu prostředí. Inspirovala se tradiční japonskou krabičkou na svačinu "bento" a společně s designérem Fabienem vytvořili moderní a maximálně praktickou verzi, která je zároveň šetrná k životnímu prostředí.
V roce 2012 získalo MonBento jedno z nejprestižnějších designových ocenění – "red dot design award".
Inovace a kreativita. To jsou dvě slova, která jsou součástí identity monbento®: týmy designérů a grafiků MonBento navrhují produkty a také vzory našich kolekcí. Inovace, zaměřené na použití, jsou předmětem patentů a byly oceněny mezinárodními cenami za design. Tým kreativců MonBento denně sleduje trendy, aby vám každý rok nabídl nové produkty, které vás rozbijí.