Úvod » V KUCHYNI » KUCHYŇSKÉ NÁČINÍ A VYBAVENÍ » Mini sušička na salát - Küchenprofi Solingen
Salát je zdravý a s lahodným dresinkem chutná opravdu dobře. Pokud se však listy dostatečně nevysunou a vinaigretta se zalije, požitek je zkažený. V mini odstředivce na salát od KÜCHENPROFI listy během chvilky uschnou a zůstanou křupavé. Díky praktickému otvoru pro plnění či vypouštění vody můžete salát umýt přímo v míse. To je zvláště praktické u velmi písčitých odrůd, jako je jehněčí salát. Jednoduše nasaďte víko a otočte hladkou klikou. Voda odteče, zbytek zůstane v sítu. Mini odstředivka na salát stojí bezpečně na protiskluzové základně a lze ji postavit přímo na stůl jako misku na salát. Nádoba z kvalitního plastu je vhodná i pro uchování již umytých listů nebo zbytků jídla. Víko díky dodatečnému uzávěru těsně přiléhá a obsah vydrží v lednici chutný po dlouhou dobu.
Postup:
S KÜCHENPROFI začíná zábava při vaření už přípravou! Rodinný podnik Solingen toto tvrzení naplňuje již od roku 1923. Profesionální i amatérští kuchaři a všichni, kdo mají rádi dobré jídlo, zde najdou širokou a všestrannou nabídku od základů, jako jsou šlehače a škrabky na zeleninu, až po kráječe lanýžů a vidličky na humry pro zvláštní příležitosti.
KÜCHENPROFI jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího rozvoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Spolu se známými designéry tým kolem jednatelů Stefana Schmitze a Björna Weißmeier-Dörste vyvíjí kreativní řešení, která jsou implementována v efektivních výrobních zařízeních nejvyšší kvality.
KÜCHENPROFI probouzí chuť vařit, přináší fantazii a vzrušující recepty na sporák, povzbuzuje vás k vytváření vlastních kreativních kompozic, otevírá nové, neznámé kulinářské světy, dělá obvyklé nevšední a každodenní úspěchy.
Od prvního do posledního kroku vás naše produkty dovedou přes velkou radost z vaření k profesionálním výsledkům.
S produkty od KÜCHENPROFI se kuchyně stává jevištěm dobrého vkusu, pohostinnosti a skvělých kuchařských premiér.
Této udržitelně úspěšné přítomnosti na trhu lze dosáhnout pouze neustálou optimalizací značky a konzistentním konceptem, který pamatuje na konečného spotřebitele hned od začátku.
Na pozadí stále rychleji se měnících potřeb zákazníků a rostoucího rozvoje vaření jako výrazu životního stylu se společnost KÜCHENPROFI změnila. Logo působí jasnější a svěžejší, obal je poutavější s atraktivnějšími obrázky produktů a rozsáhlejšími informacemi.