S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Povolit vše" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Nastavení cookies

Úvod » BYDLENÍ A KANCELÁŘ » Skleněná váza DECADE 35 cm - PHILIPPI


        

Skleněná váza DECADE 35 cm - PHILIPPI

Vázička sklo/chrom DECADE 35 cm - PHILIPPI

skladem

 

Skladem: 500 ks
Dostupnost: Skladem u výrobce/odeslání do 14 dní
Číslo produktu: P123054
Výrobce: Philippi
Země původu: Německo
Záruční doba: 2 roky
Modelová řada: DECADE
Dostupnost: Externí sklad/odeslání do 5 pracovních dnů
EAN kód: 4037846123040
naše cena bez DPH : 2 997 Kč (123 Euro)
naše cena s DPH (21 %):
3 626 Kč (148 Euro)
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

Varianty tohoto výrobku

Obrázek:
Číslo produktu / Název zboží:
Skladem:
Cena:
Skleněná váza DECADE 30 cm - PHILIPPI
P123053
Skleněná váza DECADE 30 cm - PHILIPPI
na objednání
naše cena 2 411 Kč (99 Euro)
Skleněná váza DECADE 35 cm - PHILIPPI
P123054
Skleněná váza DECADE 35 cm - PHILIPPI
skladem
naše cena 3 626 Kč (148 Euro)
DECADE, mírně vyvýšený nad podlahou, miluje vystavování květin exkluzivním způsobem. Může být použit pro mnoho dalších nápadů, jako je dvojitý rám obrazu nebo zdobení květy nebo mušlemi. Tato váza vítá vaše vlastní nápady na zdobení a kreativitu. Eliptický tvar DECADE je zvláště vhodný pro úzké prostory, jako jsou parapety.



  • Materiál: Sklo, slitina zinku, pochromováno

  • Kouzelně lahodné!

  • Lze použít jako dvojitý rámeček obrázku

  • Otevřeno mnoha nápadům…

  • PAIRWISE: A protože je tak krásný, DECADE je k dispozici ve dvou velikostech najednou

  • ÚSPORA: Vyžaduje malé množství vody kvůli malému objemu

  • ALTERNATIVA: Lze také ozdobit mušlemi a/nebo pískem. Další nápady jsou neomezené






  • Rozměry: 25,5 x 9 x 35,5 cm

  • Hmotnost: 3,25 kg





Firma Philippi vznikla v roce 1992 v Hamburku a za více než 20 let se rozrostla v celosvětovou značku, která dodává svoje výrobky do 80 zemí celého světa. Designové dárkové předměty, dekorace do interiéru a kuchyňské potřeby jsou všechny vyrobené s velkou vášní a myšlenkou pro detail a samozřejmě ve velké kvalitě. Původní myšlenka se stala celosvětovou značkou.


JAK TO VŠE ZAČALO


Při hledání dokonalé formy


Vášeň, styl, osobnost, preciznost, funkčnost, purismus, duch doby, krása, jedinečnost, řemeslo.


Jan Philippi vidí ve věcech krásu a přetváří je v umělecká díla. Nezbytné předměty nesoucí jedinečnou značku a styl. Zvládá životní výzvy a nabízí odolné produkty pro neustále se měnící svět. Produkty, které vás chytnou za srdce, pro vás samotné nebo jako dárky pro ostatní.



 


HANSEAT, KTERÝ MILUJE DESIGN


Jeho preferenci jednoznačných forem vycítil hamburský exportní obchodník Jan Philippi velmi brzy. Nicméně byl požádán, aby se zapojil do prodeje HiFi zařízení hanzovního prodejce. PHILIPPI si rychle uvědomil, že některé z těchto produktů ho přímo rozzuřily: byly prostě ošklivé. Jako muž činu se tu a tam pokusil vylepšit a zkrášlit, protože věřil, že i HiFi skříně a nábytek by měly vypadat dobře.


Poptávka po spotřebním zboží v Německu na konci 80. let ohromně vzrostla, a přestože Jan Philippi musel za svou společnost cestovat do mnoha zemí, umožnilo mu to kontaktovat několik kompetentních společností. Bohužel tehdy byla poptávka po kvantitě a ne po kvalitě; jako přítel kvalitních produktů to byl trend, který PHILIPPI nebyla ochotna akceptovat. Zklamán převládajícím vkusem se rozhodně pustil do vytváření vlastního osobního řešení; nastoupil podnikatelskou cestu k otevření vlastního podniku.


DVĚ FIRMY A JEDNA IDEÁLNÍ


V roce 1992 si Jan Philippi otevřel dvě maloobchodní prodejny v Hamburku a obě je zásobil designovými kousky, které podle jeho názoru korelovaly s jeho ideálem být neokázalý, jasný a moderní. S neotřelými nápady, návrhy shromážděnými během mnoha cest a nezaměnitelným smyslem pro dobrý design objevil společnosti schopné převést jeho vize designu do hmatatelného. Okřídlený tímto pokrokem se brzy odvážil přejít od maloobchodu k velkoobchodu.


Jan Philippi jako kreativní mysl společnosti od té doby inspiruje své designéry. S extrémní přesností a velkým důrazem na detail úzce spolupracuje se svým týmem od fáze návrhu až po okamžik, kdy je produkt připraven na trh. Ani dnes se tato spolupráce nezměnila: Šéf stále podporuje mladé talenty a klade velký důraz na dobrou spolupráci s kreativními profesionály i výrobci. Jan Philippi stále osobně a intenzivně sleduje celý proces navrhování; stále se osobně věnuje každému zákazníkovi a věří, že filantropie je základním firemním principem.



JEDNOU KOLEM SVĚTA


Mezitím se malá, severoněmecká začínající společnost vyvinula v mezinárodně uznávanou značku s přibližně 500 produkty, zaměstnávajícími 25 zaměstnanců ve svém ústředí a s mnoha zástupci v zahraničí. Obchody s nábytkem a papírnictví, obchody s domácím zbožím a dárkovým zbožím, květinářství a nákupní ikony, jako je KaDeWe v Berlíně, ti všichni úspěšně prodávají produkty navržené PHILIPPI. Kromě toho jsou tito sofistikovaní a praktičtí každodenní pomocníci z Hamburku k dispozici také ve více než devadesáti zemích, včetně Francie, Japonska, Kolumbie, Dubaje, Afriky a USA a nedávno k nim přibyla Moskva a Chile. PHILIPPI dokonce najdete v MoMA New York!


DNES A ZÍTRA


Kreativita, odvaha a představivost spojená se zdravým hanzovním smyslem pro podnikání udělala ze značky PHILIPPI to, čím je dnes. A pokud jste se někdy setkali s PHILIPPI, uvidíte: nekompromisně kreativní, s individuálním stylem a rozhodným pohledem na skvělý design bude určitě pokračovat. Už se nemůžeme všichni dočkat...


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

YzliOGE0
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: